sweetfilippas

Alla inlägg under januari 2011

Av Filippa :* - 31 januari 2011 15:27

Hej alla blogg läsare

idag e jag med vendela  och lovisa

ienkligen skulle jag göra en vecko planering men de gör jag imorn :D<333

Hejdå<33

Av Filippa :* - 30 januari 2011 16:49

Hejhej alla bloggläsare   

Nu har farmor och farfar åkt :(

Och jag sitter här och bloggar :D

Och e innne på msn :D<33

Jag har pjamas på mig :O

Omg seg människa :D<333

Hejdå<333

Av Filippa :* - 30 januari 2011 10:59

Hejsan alla tycker ni att jag e dålig på att uppdatera eller att jag e bra på de. 

Nu får ni skriva vad ni tycker okej?<333

Av Filippa :* - 30 januari 2011 09:01

Hej hej, idag ska jag nog passa på att vara med farmor och farfar efter som att dom åker hem senare idag   

Men vi ska ha det jätte kul tills dom åker   

Jag vet inte riktgt vad vi ska göra, jag måste byta ett par skor och farfar mamma pappa och jag vet inte men kanske farmor vile kolla på någon som sjöng i kyrkan   

Men när farmor och farfar har åkt tänkte jag passa på att göra lite lääxa   

Så att jag kan vara med kompisar i veckan och det är sjönt att få det gjort eller tycker inte ni det?<3

Imorn kommer den nya tjejen till våran klass :D

Hon heter Malin   

Men vi ska ta väl hand om henne   

Och på tisdag ska vi kunna 20 djur på engelska ( jag kan typ 40 50 utantill just nu. kaga inte på mig jag är dålig på engelska )

Men den här dagen eller vecka kommer bli grym <333

Hejdå<333

   Foto av mig:D

Av Filippa :* - 29 januari 2011 20:03

          

Av Filippa :* - 29 januari 2011 19:54

hejhej alla underbara blogg läsare 

Idag har jag varigt på stan med farmor, farfar, mamma, pappa och elliot :)

Vi hade jätte kul :D

Vi skulle gå och kolla på någon utställning men de va typ en timmes kö dit så vi gick inte dit vi kollade på stan ist :D

Elliot köpte ett lego bygge och jag köpte ett par byxor och så fick jag 100 kr :D

Sen så gick vi runt jätte lenge och gjorde inget.

Sen kom vi till BAR där vi skulle äta.

Elliot blev helt galen när han såg dom levande hummrarna och döpte dom och allt xD 

Men sen så beställde vi och jag och elliot tog antrekot och mamma och farfar tog någon fisk och famor tog katt fisk och pappa tog makrill.

Sen åt vi efterrätt.

Jag tog cream brule och pappa och farfar mee -.-

Elliot tog choklad sorbet och mamma tog något annat och farmor en pralin :D

Sen åkte vi hem....

Och nu sitter jag här och chattar och har det bra :D<33

Hejdå<333

Av Filippa :* - 28 januari 2011 22:05

Hejhej nu sitter jag här och chattar vid datan :D<33

Ja men hejdå<33

Av Filippa :* - 28 januari 2011 19:21

Hejsan alla underbara, 

Idag red jag och det gick väl bra jag fick elektro, tror jag vill ha någon annan nästa vecka...hatar hans sadel -.-

den va hård ich ja jag vet itne vad man ska säga, vi övade på tempo velingar och det gick väl braeller jag tror det madde sa att det såg bra ut med hnm :)

nöjd e jag iaf.

Men jag tror jag kommer få någon annan nästa vecka (not)

Men nu får ni ha de bra hejdåå<33333




Presentation


Hejhej jag är en tjej på snart 12 år, jag gillar att rida, dansa och vara med kompisar, jag gillar ju att blogga oxå men aa :D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken hemsida tycker ni bäst om?
 bilddagboken
 facebook
 blogg
 bloggplatsen
 msn
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards