sweetfilippas

Alla inlägg under februari 2011

123

Av Filippa :* - 28 februari 2011 20:00

Haha jag vanessa lovisa hade ju en tävling och  vanessa vann sen kom jag sen lovisa, jag tror vi ska köra nästa månadoxå :D<3

Hoppas de iaf :D<3

nu ska jag fixa lite

 

 

 

//filipp<<333

Av Filippa :* - 28 februari 2011 16:03

Heheh idag spelade jag bowling med Lovisa, Klara och Thomas, de va jätte kul :)<3

Jag vann xD<3

Hahah ja gjorde 4 sperar i rad :D<3

Heheheh vem äger ? :O<3

sen va jag me lovisa och nu sitter jag hemma hos mormor och morfar, vi ska sova här asså jag och elliot :D<3

 

hejdå<3  

Av Filippa :* - 28 februari 2011 09:44

Hej, asså sorry, jag e fett dumju ! :O

Jag har inte uppdaterat något typ :O<3

Men de ska jag ändra på xP<3

Men nu ska jag göra en designe :DD<33


//filippa   

Av Filippa :* - 26 februari 2011 18:49

Hejsan idag är jag med Cornelia och Lovisa , vi ska sova hos Cornelia hos hennes pappa. det ska bli as kul! hehehe, flumm




hejdå





kanske dygna men de vet inte hennes pappa om xD


   å så fin på nansen :D<33

Av Filippa :* - 26 februari 2011 08:49

Hejsan, jag fick Allan :D<3

Barbacka :DDDD<33

vi skulle ställa hästarna , de gick väl bra, 

De gjorde ondast efter galoppen med den här snabba släng traven som han lätte får presis efter sin galopp, 

juste i början rammlade jag av xD<3

Fast asså vi skulle sitta i dam sadel och jag tog för mycke sats och hoppade av ist xD

Så madde kastade upp mig, 

De kommer bilder sen , när lovisa har laddat upp dom :D<3


//FilippA

Av Filippa :* - 25 februari 2011 09:57

Ja nu ska jag ha en fråge stund här på bloggen, jag kommer svara på alla frågor :D

Så de e bara att fråga på :p


//filippa

Av Filippa :* - 25 februari 2011 07:58

Mohahahah vi elediga idag, så jag drar till stallet tidigt:D¨


hejdå nu ska jag städa<3

Av Filippa :* - 25 februari 2011 07:35

Nu ska ni får höra om romme!<3



Jag vaknade kl 20 över fem, sen skulle jag mösta wilma och lovisa vid kvart över sex vid mig och wilma, sen gick vi till skolan och vi fick ta den första bussen som kom , sen så åkte vi och jag satt framför några sexor och bakom linus l och andam och så satt jag brevid söta ida, lovisa satt mittimot och mathilda och wilma satt lite över allt iallafall mathilda, vi satt och pratade med filip och linus tog min mobil....vi kollade på en film jag vet inte vad den heter men den va dålig, sen va vi framme efter tre timmar, så gick vi och ställde oss i kö för att få våra skidor, sen satte vi på oss dom och mina va för små så jag fick byta men de gick fort, sen så åkte jag med mathilda och wilma, först åkte vi rull bandet, sen en annan barn och sen fick wilma ont i foten så hon väntade på oss när vi åkte lisas hage ( den heter  så) först åkte vi från mitten sen högst upp, sen ville mathilda ida och lovisa åka sittliften upp och se vilka backar som fanns där så jag och wilma åkte lisas hage och då gick de över i hennes fot, sen kommer dom ner och sa att den va jätte kul så jag ville oxå åka den så wilma väntade där nere, den va jätte rolig asså, men när vi kom ner skulle lina ( läraren) upp och maya ville följa med men hon ville inte åka sittliften (de ville inte jag heller) och så åkte hannes och wilma och maja oxå med maya wilma ida lina åkte i en och jag hannes lovisa och mathilda i en, sen åker vi och maya kunde inte stanna så hon åkte rakt ner men de gick jätte bra, så åker vi den flera gånger hannes maya wilma följer oxå med sen skulle vi äta för kl blev typ halv två, hamburgare, men hannes satt med sina kompisar då, sen när vi e klara åker vi den igen och massa gånger sen kl halv fyra måste vi börja fixa lämmna in skodor och sånt men vi va försenade så kl va typ tjugo i så vi skyndade oss as mycke och sen gick vi till bussen, men så märker jag att jag har gjömy mina vantar men anders gick och kollade men han hittade dom itne så jag åkte hem utan, sen på bussen va de kennystarfihgter och alice i underlandet och linus tog min mobil igen och kläste min sms och läste ett när jag och eddie hade skrivigt puss puss till varandra men vi driver bara, men de trodde inte filip eller linus så dom satt så här puss puss eddie och puss puss linus hela vägen hahahah, men de va iallafall skit kul !:D<33



ps. jag har nya vantar :D<33



///filippa

Presentation


Hejhej jag är en tjej på snart 12 år, jag gillar att rida, dansa och vara med kompisar, jag gillar ju att blogga oxå men aa :D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken hemsida tycker ni bäst om?
 bilddagboken
 facebook
 blogg
 bloggplatsen
 msn
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards