sweetfilippas

Alla inlägg under mars 2011

Av Filippa :* - 28 mars 2011 15:01

Tjo alla kompisar, idag e ja me wlma och vendela, vi ska snart äta mellis för asso vendela e och fixar ( asso de va hon som sa att hon skulle göra mellis till oss ), jag skriver iallafall mera sen om de e okeje <3333


puss<333

Av Filippa :* - 27 mars 2011 09:14

Ja0 idag ska jag ju på dans... Asså jag e inte så jätte taggad men de får gå endå Jag får ju träffa LISA, TINE, VERONIKA, TILDE OCH MOA  Vi ska ha ballet och jag hoppas de blir kul, men jag  eju lite förskyld så kanske tar de lite lugnt men jag tror inte att jag tar de lugnt   Jag berättar mera om vad som hände senare ikväll eller något.


Sen efter dansen ska jag nog bara hem och ta de lugnt eller ja får se lite vad jag gör Jag ska nog vara hemma själv för pappa och mamma ska typ iväg 


Hejdå<33

Puss<33     

Av Filippa :* - 27 mars 2011 09:11

Hihihi nu när jag loggade in hande jag fått en söt kommentar av MIN LILLA LISA :D <333

Jag tänkte bara att ja skulle svara lite kort på den här eftersom tt hon inte har någon blogg..<333

hon skrev<3

lisa ; din blogg e skit fin<3333

Älskar dig!<3


Svar; nawi tack gumman <333

Älskar dig mer!<3


// filipppa<3

Av Filippa :* - 26 mars 2011 09:14

hejsan jag och wilma sov över hemma hos henne ff, det va jätte kul och vi skrattade hela tiden hahahahah , vi ska va lite idag oxå kanske sen när dom kommer hem oxå om inte jag skulle städa ....men iaf jag beröttar mera sen

 

pussss

Av Filippa :* - 23 mars 2011 19:05

Ja igenkligen säger rubriken allt, jag kommer ha en liten pause och bara tänka på allt och inte sitta vid datan hela dagarna och va så uppslukad av bloggen, men den här "bloggpausen" kommer nog ta slut på fredag så de blir inte så lång pause men jag tänkte bara att ni ville veta de så ni inte skulle tro att jag har slutat blogga ;p<33

Puss<3

Av Filippa :* - 22 mars 2011 18:42

Hejsan nu e ja hemma och kanske ska gå ut lite vet inte<3

men jag ska inte skriva ett långt inlägg bara satt ni vet men kolla den här bloggen<33

puss<3

Av Filippa :* - 22 mars 2011 14:57

Hejsan nu e jag med vanessa , vi e hos henne asså hennes pappa eftersom hon e hos hnm nu :D<3Vi ska ha jätte kul som vanligt och skojja och så ska vi kanske fixa lite och sen ska pappa komma och hämmta mig när han åker hem med elliot och så ska jag typ sitta vid datan lite när jag kommer hem och juste vanessa vet inte att min pappa ska hämmta mig men de berättar jag sen när hon kommer ut från toan :D<333

hejdå<33

Juste nu e vi 2 på ponnychey, så kolla in där så får ni veta<33

// fiiilipppa

Av Filippa :* - 21 mars 2011 13:56

Hejsan e me wilma nu, vi fick sluta kl 1 för det var bara en lärare.....och sånt men nu ska vi baka tror jag så jag hinner inte skriva just nu <333



hejdå<3

Presentation


Hejhej jag är en tjej på snart 12 år, jag gillar att rida, dansa och vara med kompisar, jag gillar ju att blogga oxå men aa :D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

vilken hemsida tycker ni bäst om?
 bilddagboken
 facebook
 blogg
 bloggplatsen
 msn
 annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards